söndag 10 maj 2015

-20

Hej
Ja nu är jag redigt på G. -20 kg visar vågen sen en tid tillbaka. Så det går alldeles utmärkt med den biten. Sen att det mesta i övrigt skiter sig jajaja smällar man får ta. Så även om det enda just nu som är roligt är att jag går ner i vikt och min tid när jag springer mina rundor förbättrar sig då...

 store A son 4-5åring ivf är den tagen under min 30årsfest.  Han var röd redan då som synes :-) och han satt ALDRIG still den pojken så märken efter fall var alltid närvarande. Hoppas ingen trodde nått?
snart är det student o inför balen gäller det att prova ut frack. Så stilig son jag har om jag får säga det själv

so long


2 kommentarer:

  1. Grattis till 20! Så otroligt bra jobbat och vad fin han är i fracken. Jag försöker höra av mig i veckan så kanske vi kan ses?
    kram!

    SvaraRadera