fredag 16 januari 2015

BRH neuropsykitatrisk utredning o så tröööööööött

japp måndag till fredag denna vecka har vi varit med lille A i Lund o BRH och så ska vi även vara nästa vecka. (tur store A är stor så han klarar sig själv) vi gör en neuropsykiatrisk utredning o det är många tester av psykolog, logoped, sjukgymnast så det är tuffa dagar för lille A. Han är dock en kämpe av stora mått men idag var han trött, men det innebär inte att han inte vill jobba. inte alls han var riktigt irriterad att vi skulle åka hem vid 12...  själv är jag glad att vara hemma igen.
Imorgon ska han få njuta av att leka med katten Ove hos faster o farbror o det är han så glad för. Jonte Peng ska på spelkväll hos en vän och jag tänkte bjuda store A på bio så jag får huset för mig själv. Det skulle vara så skönt. men vi får se om det går annars får jag dra för skynket till mitt rum o sy.

2 kommentarer:

  1. Så skönt att ni är hemma igen och leka med en katt jag det vet jag ju hur kul det är. :)
    kram på både dig och Axel. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja att leka med en busig katt kan vara riktigt bra för en sliten liten A <3

      Radera