fredag 2 januari 2015

Odd days in a unperfect world är min blogg och ja är man språkpolis så är den felstavad... med flit.

ja så är det jag har alltså stavat bloggens namn fel bara för att jag tycker det känns så. Världen är inte perfekt. jag är inte perfekt. Den enda jag känner som tror sig vara perfekt är min artonåriga son... men det kan jag också dementera, fast jag erkänner han är en mycket bra och fin son. Men vad jag vill ha sagt är att det finns inget som är perfekt. Man kan försöka få allt till perfektion men det går liksom inte helt till 100%. och tänk så tråkigt livet varit då?

Fast vad är perfekt egentligen? jag anser ju att mina söner är perfekta fast i andras ögon är ju säkerligen inte min yngste det.

jag menar han har ju flerfärgat hår!!!!

själv ser jag ju helt fånig ut.

Kärlek till er alla från mig <

4 kommentarer:

  1. Mäh han stödjer ju HBTQ-folket ser du väl mamma. =)
    Regnbågshår ju - det är helt perfekt.
    Kul att du bloggar igen.

    SvaraRadera
  2. Ja men de är ju perfekta. Bara för ödmjuka för att erkänna det själva dessa killar. :)
    Hihi. Välkommen tillbaka i blogglandet och nu kör vi träningsblogg kanske jag med.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det blir en tränings o studieblogg :-)

      Radera