lördag 3 januari 2015

jo blåste hem igen...

ja ut kom jag o mannen store A passade lille A undertiden <3 Tror att det kändes så jobbigt just för att jag ändrat maten. Har lite skallebank och känner mig lite trött, men inget värre. Ninni som jag går o får massage av o ansiktsbehandling hon säger så klokt att om man är lite ledsen eller arg eller vadsom så frigörs olika saker i ens kropp när man motionerar så man mår bättre efteråt och det stämmer ju så bra. Ninni är helt enkelt klok som en bok :-) Ninnis Hörby Hud & hälsa


Middag blev ugnstekt kycklinglår till grabbarna o till mig lite musslor som jag hittat som var helt OK och så en sallad till det. men precis efter träningen gjorde jag en juice på selleri, ingefära, äpple och lime. Riktigt gott och den är bra för varken store A eller Jonte Peng gillade den.. perfekt då fick jag den för mig själv. Dvs jag får nog i mig vad jag behöver.

och för att riktigt terra er så kommer bild på mig efter springerundan.


vet ni jag klagade ju på att jag inte gick ner tillräckligt förra året, men jag minskade 13 cm över rumpan o det är jag rätt nöjd över.  So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar