lördag 10 januari 2015

Jag lovade ju bild på ett traderaköp...

Jodå klänningen med stort K. En dröm jag haft sedan jag såg den på nätet förra året och så plötsligt dyker den upp på tradera. Storlek 42 så den borde alltså vara inom räckhåll att kunna gå på ivf inom ett år. Den dök upp och är ÄNNU härligare i riktiga livet. Min mamma som har storlek 38 och som var här på besök igår henne tvingade jag att prova klänningen. DEN SATT TIGHT PÅ HENNE alltså nästintill för liten på henne???? Så nej den kommer jag aldrig kunna ha så den åker ut på tradera imorgon igen... Buuuhuuuu buhu buhu



en svart klänning med rött foder och det är mycket bra kvalité. men men så kan det gå.

ny dator o installation. dvs jag bytte o hade mig lösenord. tror ni sen jag kommer ihåg det till tradera??? hahaha nej gör för många försök så nu är mitt konto där spärrat... suck säger jag bara.

Allt har gått så fel denna vecka så nästa måste ju bli alldeles perfekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar