fredag 2 januari 2015

socker, vete och shopping

Ja nytt år nya mål.
2014 hade jag föresatt mig att gå ner 15 kilo. Det gick väl sisådär. Det blev -9kg och det är ju bra det också. Det bästa är dock att jag numera ser fram emot nästa träningstillfälle. Hade någon sagt det till mig för ett år sedan tror jag att jag undrat hur deras mentala sinnestillstånd varit. Nu är det som sagt hur kul som helst. Jag har dessutom bestämt mig för att skippa socker och vete. Har redan skippat kött sedan en månad tillbaka och jag hoppas det hjälper mig. Inte att gå ner i vikt (jo det också) mer att få bukt med min mage som inte riktigt är vän med mig just nu.

Förutom det så har jag även bestämt mig för att dra ner på shoppandet, man kan inte ha så välfyllda garderober som jag haft. Så nu är det sälja när de blir för stora o vänta o köpa till jag verkligen behöver kläder... Kan erkänna att jag har rätt mycket som är för smått i garderoberna... haha eller suck.


1 april togs den bilden                                                den bilden togs i somras (början av augusti)
denna togs förra veckan. och mellan bilden i augusti är det 9kg skillnad men det syns ju inte (tycker jag fast det ska ju sägas jag har tre tröjor o två byxor på den sista bilden...). men det känns närt jag springer att jag orkar mer o är lättare. Så det går åt rätt väg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar